zam jas n arif's FotoPage

By: zam jas n arif

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]
Friday, 6-Apr-2007 01:35 Email | Share | | Bookmark
lil' Abdullah Arif one month

 
 
 
View all 4 photos...
Alhamdullillah..now Arif dah sebulan!!

horayyy..i'm freeeeee (amboi ska la tu x kena pakai mitten ni gambar lepas potong kuku) cam otroman pun ada..ekekeke




p/s: buat kawan2 mama Arif..tq atas nasihat kalian semua...alhamdullillah..mama Arif dah sihat..luka ceaser tu dah baik cuma mama jaga mkn je la..pantang ape2 yg patut
tak sabarnye mama nak tunggu 44hari nih....nak kluar gi soping brg Arif...ehehe..mentang2 la mama ni kena ceaser..kaki tu laju je nak jalan..takmo harap sgt pd papa..cian papa..semua keje papa buat..ehehe


Friday, 30-Mar-2007 07:37 Email | Share | | Bookmark
Arif - 24days

 
 
 
harini mama Arif bawa Arif gi klinik pakar kanak2..sbb Arif byk kahak n slalu je bersin (adeh jangkit ngan mama ke?? ) mama dr mula preggykan Arif mmg suka sneezing-bersin...sampai la dah 9months..cian Arif

today, Arif dah 4.6kg..Alhamdullillah...






p/s: mama Arif masih lagi berhati2 dan berjaga2..since luka jahitan berdarah la pulak
dr asmah kata.."AWAK BENTAN NI" adehhh ..."ada bernanah skit..pastu jahitan cam terbukak skit..ni mesti sapu ngan dettol yek?? (adoi bocor rahsia) tapi takpe, tak perlu jahit..saya cucikan" huhu
maklum la mama ni tak reti dok diam..jaga Arif macam tak berpantang je..ekekeke


Monday, 26-Mar-2007 13:22 Email | Share | | Bookmark
sukanye dia..hooraayyyy

 
 
Arif ni mmg suka mandi..kalo time mandikan dia..senyap je...pastu siap sengih sorang2..
ni time nak pakaikan baju bukan main syok lagi



Friday, 23-Mar-2007 09:41 Email | Share | | Bookmark
Aktiviti Arif pas mandi



Arif..biasanye pas mandi pagi, dah pakai wangi2, suka sgt wat kuih..
ape lagi doo doo la...ehehe
muka Arif meneran-frowning..buat mama tergelak sensorang
Arif..Arif...kerut tu dasyat nak..ikut gaya sape le tu..


Monday, 19-Mar-2007 09:15 Email | Share | | Bookmark

 
 


[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net